en mondag utan skolan ♥

Min mondag har tillbringats med min busiga vän elin. Började dagen men såvmorgon! sen åkte vi till barnenshus och börja jobba vid 11. Va välldigt lugnt så tiden vart till att räkna ner. vi slutade runt 6tiden. Åkte hem till elin en stund och käka lite och sen klädde vi på oss som mikjellingubbar, för då var de dags att åka till stallet och TOLKA! Har tuvär inga bilder, För tiden gick mest åt till att ramla,ramla och skatta! elins lilla doris var helt crazy. Efter circus 2 timmar va de dags att komma in i värmen ♥ Ringde efter mamma som kom och hämtade mig hos elin.

Min lilla ponny fick gå ut och gå med min kära mor idag. Det märks att han trivs mer och mer nu! längtar tills första träningen! wie!

I mon ör det iaf sista dagen i skolan! sen blire till att gå på jullov! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0