vilken eftermiddag!

ja vart ska jag börja? ridturen vart ju inte så "mysigt" som vi hade tänkt det. För det första så höll jag inte på att komma upp på den lilla b-ponnyn, haha! när jag väl kom upp så trippade penty och misse stannade varannan meter och kollade på allt som rörde sig. så småningom så började lilskiten kaxa. Och ridturen slutade med att jag och agnes hade flygit av och ingen av oss vela sitta på den där ryggen igen.. man kännde sig lagomt modig på en så liten ponny... 

... sen på bussen hem missade busschafören en busshålplats. han stannade och sa åt oss ca 6 perssonerna som satt i bussen att vi lärde holla koll bakot när han skulle backa :| då springer en kärring i pällsmössa ut och försöker springa och hämta grabbarna ist. Fast dom går iväg och pansionärsjäveln springer efter.. efter typ 10 min kommer pälsgumman tbx in i bussen och vi åker, världens jävla kaos!

nu ska nog trötta mia såva och sen upp till skolan i mon (betygen säts i mon!)  godnatt


Kommentarer
Postat av: lisa

kolla min hästblogg! puss :*

2010-12-14 @ 21:35:15
URL: http://hopptont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0