första april...

... Böjade dagen med att lurra mamma och sabina att jag var gravid!
De gick på de dessutom!
höll på att skratta igäl mig. haha.

Dagen i skolan har sommalltid vart så oserigös som det kan bli.
Min klass är så random soml man kan inte mer en älska den.
Vi holler på att bestämma vila motiv vi ska ha på våra 9:an tröjor,
lätt sagt en gjort i 9D..
..slutade med att våran lärare fick ett anfall och betede sig idiotiskt.


Nu är jag precis nyklippt.
vet inte vad jag ska säga mer en att dom kapade mer en 1 dm.
Känns som dom hr klippt av halva håret,
vågar knappt kolla mig i spegel.


Kom precis hem från zebbe, vi har chillat framför big bror osv.
härligt att träffa gamla vänner!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0